16 d’octubre 2008

MERCÈ RODOREDA: SENYORES I MINYONES

A la biblioteca municipal de Flix ha tingut lloc aquesta tarda una sessió de contes per a adults, basats en un contes de Mercè Rodoreda. Concretament han estat: "Aquella paret, aquella mimosa”, “La mainadera” i“Zerafina” de La meva Cristina i altres contes i “Viure al dia” de Semblava de seda i altres contes. Assumpta Mercader i Rosa Pou són les dos actrius que han donat vida a aquests personatges de la Rodoreda. Les mateixes actrius en una pàgina web opinen:

"De tot l’univers literari de Mercè Rodoreda hem triat els personatges de les senyores i les minyones per acostar al públic l’obra de la gran escriptora. Pensem que a través de les unes i les altres, l’autora va saber confegir grans històries plenes d’amors i odis, i amb la presència d’un element moltes vegades obviat en referir-se a Rodoreda: l’humor."

Aquest any 2008 se celebra el centenari del naixement de l'escriptora.




2 comentaris:

Laia ha dit...

Holaa!!
Ja veig que en pocs dies que no he fet una ullada al blog... has actualitzat molt!!
Jo estic per les terres angleses començant a viure l'erasmus! La festa ha començat tard (un mes després) però l'estudi no es deixa!
Un besito enorme i una abraçada molt forta!
Ja tinc ganes de tornar a Flix...
Besitooooooos

Laia ha dit...

Pues per aquí va bé i el fred de moment és suportable, però... no vui pensar en els dies del mes de novembre... quin fred farà!
Aquest cap de setmana ja tinc una visiteta (noviet ;P) i a mitjans de novembre los papis i germana!
Quines ganes!
Besitooooos